Hovedlogo Kolbrun Retorikk

© 2010-2022, Kolbrun Retorikk AS | Orgnr. 911943123 | Personvernerklæring | Sitemap

Matjungelen i Bergensmagasinet. Og vi er med.

Sjefen vår, Elisabet (Sjefabet) Kolbrun Hansen, fikk dele litt av glansen til vår dyktige kunde Folkelig , i siste utgave av Bergensmagasinet. Prosjektet Matjungelen har vært en stor suksess, og Kolbrun Retorikk har gjort design og illustrasjoner!

FOLKEHELSE TIL ALLE

Folkelig og Kolbrun Retorikk fra Bergensmagasinet

EN JUNGEL AV SMAKER: – Gjennom Matjungelen får barn mulighet til å utforske og oppleve en hel skog av smaker og råvarer, sier Kathrine Marthinsen. Fra venstre: Elisabeth Kolbrun Hansen (designer av Matjungelen), Christina Sundli-Härdig og Kathrine Marthinsen. (Foto: Martine Haugen)

– Jeg ønsker at god helse skal være tilgjengelig og oppnåelig for alle, og ikke bare for en elite som snakker om crossfit og rawfood, sier Kathrine Marthinsen.

Folkelig er navnet på et ideelt AS som oppretter og driver prosjekter for å gjøre sunn mat, fysisk aktivitet og bærekraft morsomt og lett tilgjengelig for alle. Organisasjonen ble startet i 2013 av Kathrine Martinsen, som er utdannet folkehelsearbeider.

Les resten av artikkelen i Bergensmagasinet.

Andre saker